Google+ Γαλακτοκομικά Καρυάς - Μαυρόγιαννης Θεοδόσιος: ΤΣΟΥΓΚΑ 1371m. ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΤΣΟΥΓΚΑ 1371m. ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ

Οι πρώτες μέρες του Μαρτίου μας βρήκαν με κακοκαιρία. Ένα μικρό άνοιγμα του καιρού ως το μεσημέρι ήταν αρκετό για να συμπληρώσουμε τις κορφές του Αρτεμισίου για το πρόγραμμα SOTA. Ιδανικό για την καλή μας φυσική κατάσταση και τέλος πάντων να πάρουμε αέρα.

ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ !

Από την γνωστή διαδρομή για το Αρτεμίσιο φτάσαμε μέχρι το εκκλησάκι του Άγιου Κωνσταντίνου όπου παρκάραμε.

ΤΣΟΥΓΚΑ 1371 μ.
Μπροστά μας ξεκινά η περιφραγμένη έκταση που καλλιεργείται ακόμη και σήμερα από τους κτηνοτρόφους. Ακολουθώντας αριστερά την περίφραξη ανηφορίσαμε για την πρώτη βουνοκορφή προς τον Ιστό με τους εγκατεστημένους μετρητές για τις ανεμογεννήτριες. Περάσαμε ένα μικρό αυχένα, ένα διασελάκι και ανηφορίσαμε τραβερσάροντας την πλαγιά από τα δεξιά για την κορυφή Τσούγκα. Η διαδρομή είναι β' βαθμού δυσκολίας περίπου 2 ωρών με επιστροφή.

ΓΙΑΝΝΗΣ

Η θέα από την κορυφή είναι ίδια όπως έχουμε προαναφέρει από προηγούμενες περιγραφές από τον Αρτεμίσιο.

Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ 1772 m. ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΟΥΓΚΑ

Στήσαμε την Κεραία για τους 14 MHz και 24 MHz, ξεκίνησα να καλώ αρκετές φορές στην αρχή, στην συνέχεια έχοντας φτάσει τα 33 QSO, ο Γιάννης με ειδοποίησε ότι προς το Μαίναλο ήδη βρέχει καταρρακτωδώς και η βροχή έρχεται απειλητικά προς την κατεύθυνση μας.

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ SOTA
Οι πρώτες στάλες αραιά και που κάνουν την εμφάνιση τους, τα μαζέψαμε και φύγαμε προς τα κάτω.
Στην περιφραγμένη λάκα συναντήσαμε ένα κτηνοτρόφο που βόσκει το κοπάδι του. Είχε ανέβει από το χωριό Καρυά. Το χορτάρι έχει βγει φέτος πιο νωρίς λόγω έλλειψης βαρυχειμωνιάς. Συζητήσαμε λίγο και κινηθήκαμε προς το αυτοκίνητο που ήταν σχετικά κοντά. Πήραμε το δρόμο της επιστροφής, φτάνοντας στην Τρίπολη είχαμε κανονική βροχόπτωση. Το άνοιγμα του καιρού ήταν μικρό, εμείς πάντως προλάβαμε.